• Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka

• 20 września 2017r. nasi milusińscy obchodzili swoje święto. Uroczystość miała na celu dostarczenie dzieciom kolejnych okazji do wesołej zabawy i czerpania radości z bycia przedszkolakiem. Od samego ranka dzieci mogły uczestniczyć w różnych atrakcjach zorganizowanych specjalnie dla nich. Nauczycielki starały się jak najbardziej uatrakcyjnić ten dzień. Przygotowały dla dzieci zabawy, tańce i konkursy. Dzień Przedszkolaka był wspaniałym i radosnym wydarzeniem dla każdego dziecka.

• Występy artystów cyrkowych

• W dniu 15.09.2017r. w szkole odbył się występ Artystów Cyrkowych. Na kilka minut sala gimnastyczna zamieniła sie w arenę cyrkową. Artyści zaprezentowali swoje umiejętności przed uczniami naszej szkoły. Ukazali nam zapierające dech w piersiach widowisko pełne magii, czarów i humoru.

• Sprzątanie Świata

• Sprzątanie świata

W naszej szkole 15 września 2017r. odbyło się sprzątanie świata. Uczniowie wraz z wychowawcami sprzątali teren wokół szkoły.

Akcja jest co roku organizowana w naszej szkole, a uczniowie aktywnie włączają się w sprzątanie. Akcję nadzoruje nauczyciel przyrody

Tradycyjnie jak  co roku włączamy się z dziećmi do akcji "Sprzątania Świata", by od najmłodszych lat uczyć zasad dbania o środowisko.  Najmłodsze dzieci  z chęcią i radością włączyły się do akcji by posprzątać "naszą Ziemię". Akcja odbyła się w formie zabawy, dzieci dowiedziały się, że należy dbać o przyrodę, chronić ją, by korzystać z jej uroków. Jeśli świat będzie czysty - zdrowa będzie żywność, powietrze, woda. To wpajamy maluchom od najmłodszych lat.

• Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

• Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018 rozpoczeliśmy od odśpiewania Hymnu Państwowego oraz przypomnienia rocznicy wybuchu II Wojny Światowej. Następnie głos zabrała pani dyrektor Grażyna Czajkowska, która serdecznie powitała wszystkich zgromadzonych w murach naszej szkoły. Szczególnie ciepłe słowa skierowała do dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz pierwszoklasistów, życząc im, aby zawarli nowe przyjaźnie i mogli rozwijać swoje zainteresowania naukowe i sportowe.

• „Zielona Szkoła” w Sztutowie

• W dniach 12-14.06.2017r.  27 uczniów Szkoły Podstawowej w Błoniu  uczestniczyło  w sportowej „Zielonej Szkole” na morzem, w miejscowości Sztutowo. Uczniowie wyjechali pod opieką  p. Danuty Pomianowskiej, p. Barbary Szymczak i p. Adrianny Miksy.

Pierwszego dnia, już podczas podróży zatrzymaliśmy się, by zwiedzić Toruń. Zakupiliśmy pyszne pierniczki dla siebie i swoich rodziców. Gdy dotarliśmy na miejsce, po krótkim  zregenerowaniu sił, ruszyliśmy na plażę, na powitanie z morzem. Wieczór upłynął pod znakiem zajęć sportowych w pięknym kompleksie boisk sportowych.

Drugi dzień był również ciekawy. Po śniadaniu pojechaliśmy na basen do Stegny. Poćwiczyliśmy tam też troszkę  na siłowni zewnętrznej. Po obiedzie ruszyliśmy do pobliskich  Kątów Rybackich, gdzie zwiedziliśmy  Muzeum Zalewu Wiślanego. Dalej udaliśmy się do Krynicy Morskiej. Tutaj, choć nie było łatwo,  wszyscy weszliśmy na latarnię morską, a później wypłynęliśmy w rejs statkiem. Wieczór spędziliśmy przy ognisku  z pieczeniem kiełbasek. Później opiekunowie zorganizowali nam dyskotekę- to dopiero była frajda!

I tak nadszedł ostatni dzień wycieczki. Po  śniadaniu uczestniczyliśmy w ciekawych warsztatach     na temat bursztynu. Zostaliśmy zapoznani z  historią bursztynu, jego właściwościami  fizycznymi         i chemicznymi  oraz zastosowaniem. Mogliśmy obejrzeć i dotknąć  różnorakich okazów  bursztynu. Następnie wyposażeni w prowiant na podróż powrotną, wyruszyliśmy ze Sztutowa.

W drodze powrotnej mieliśmy zarezerwowane bilety na zwiedzanie z przewodnikiem Zamku               w Malborku. Urzekło nas  piękno  jednej  z największych twierdz średniowiecznej Europy.            Tutaj spędziliśmy kilka godzin wypełnionych ciekawostkami historycznymi.

Stąd  ruszyliśmy w podróż  powrotną. Przed szkołą czekali na nas nasi rodzice. Pobyt na „Zielonej Szkole” dostarczył nam wielu ciekawych wrażeń, którymi podzielimy się z rodzicami i kolegami.

• Nagłówek

• Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatur exercitationem aliquam at fugit omnis vitae recusandae eveniet.

Inventore, aliquam sequi nisi velit magnam accusamus reprehenderit nemo necessitatibus doloribus molestiae fugit repellat repudiandae dolor. Incidunt, nulla quidem illo suscipit nihil!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.